2013年3月8日金曜日

日本人ダイバー誕生!!・・・Japanese Divers are born!!

今日もまた、マルタで日本人ダイバーが誕生しました!シンヤ君、ユウタ君、おめでとう!!PADI、eラーニング で学課を済ませてきたおかげで、短時間にてコースを終えることができました。それでも今週のマルタは少々荒れ気味だったので、本人達、とっても頑張ったと思います。素晴らしい!二人共、泳ぎも上手だったこともあり、実習もとてもすんなりと進みました。これからも是非、どんどんダイビングしてくださいね。話は飛びますが、コース中、私が二人の事を「細いなぁ」って言う度に「いやぁ、太ってますって~」って言うので、「私、絶対二人の事、お姫様ダッコできるよ~」ってな話となり、「講習が無事に終了したら、やってみよう!」な~んて私も言っちゃったので、講習終了後、ダッコしてみました。腕の短い私には、重さよりも二人の身長の方が、難しかったかな。でも出来ちゃった~。これもテック・ダイビングの賜物(?)。って、女子がこんなんで、スミマセン。
m(_ _)m
Japanese divers were born in Malta AGAIN today! Shinya, Yuta, well done!! Since they finished PADI e-learning before arriving in Malta, the course didn't take much time. The weather in Malta this week wasn't so brilliant. I am very proud of them doing so well. Both of them were very good swimmer which helped a lot in the course. Boys! Keep diving!!
During the course, whenever I said "you are skinny," they said "we are fat." So I said "I think I can lift you up no problem. I will do that when you finish your course." So I did! For me with short arms, their height was a bit of issue rather than their weight. Anyway, I did it! Is it the gift from Tech diving training? Well, I'm not sure if I can please about it as a girl...

 
 

0 件のコメント:

コメントを投稿