2012年4月24日火曜日

東京のダイビングフェアに行きました!…Went to the Diving Fair in Tokyo


4月6、7、8日に東京・池袋で開催された、ダイビング・フェアに行ってきました。想像よりも規模が大きく、多数のダイバー達で賑わっていました。商品が当たるイベントも多く行われていて、かなり盛り上がっていました。昨年マルタへいらした、ブルー&スノーの皆さんにも再会、この前マルタで一緒に潜ったシゲリちゃんとチヒロちゃんにも会うことができ、とても楽しかったです!
ダイビングの様々な器材やグッズも手頃な価格で売り出されていて、ダイバーには財布の緩んでしまう危険な状態でした。
I went to the Diving Fair in Ikebukuro, Tokyo on 6th-8th April, 2012. It was much bigger than I imagined. Many divers came to the event, enjoying quiz and show. I enjoyed the reunion with people from Blue & Snow who came to Malta last summer and Shigeri & Chihiro who dived with us just a couple weeks ago.
Some shops had very good deal for equipments and diving goods which were quite dangerous for divers.

0 件のコメント:

コメントを投稿