2012年2月22日水曜日

マルタマラソンのゼッケンもらいました!・・・Got a race number for the Malta Marathon!

いよいよ、マルタマラソンの日が近づいて来ました!昨日、レジストレーションに行き、ゼッケンをもらってきました。ワクワクドキドキです!!マジメなランナーさんも多いと思いますが、私はかなりお祭り気分!「楽しんでね」と声をかけられたので、「もうすでに、楽しんでますー!」と言ったら笑われました。今日はパスタパーティがあるそうなので、参加予定です。
The day for the Malta Marathon is coming so close! I went to register yesterday and received a race number. Sooo excited!! Although there are many serious runners, person like me is like having a party! A lady said to me "Enjoy on Sunday", so I replied "I'm already enjoying it!" making her laugh. There is a pasta party this evening, so I'm planning to join with a friend.

0 件のコメント:

コメントを投稿